Obora Holedná 2017

3.8.17

Fotolov v oboře Holedná v Brně jsem podnikla už vloni - úlovky si můžete prohlédnout TADY. Obora je ovšem krásným místem, které nabádá k opakovaným návštěvám. A tak jsme si jednoho červencového dne s mým drahým řekli, že vezmeme foťáky a zkusíme si zase jednou zalovit :)

V oboře můžete potkat jak daňky, tak muflony a v extra obůrce i divočáky. Cestou jsme natrefili na veliké stádo muflonů a daňků, a také na pár menších skupinek zvěře. Což o to, najít živočicha je podstatná část úspěchu, ale druhá důležitá položka fotolovu je pokus o živočichovo vhodné zvěčnění, což mezi stromy, v pološeru, a navíc se zejména dančím skvělým maskováním ve spadaném listí není zrovna jednoduché :D

Tož co myslíte, povedl se mi letošní lov v Holedné? :)

Vaše Jíťa









Mohlo by vás zaujmout...

8 komentářů

  1. Myslím, že daňci se podařili dobře.
    Jen mi tak trošku uniká význam té třetí fotky. Ta moc nepatří do tvého standardu fotek. Většinou mají nějaký příběh, něco vypovídají. O téhle se to nějak nedá říct...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem, aby letošní článek z Holedné byl taky o něčem jiném než o samých daňcích, a tak jsem přidala i několik fotek okolí - stromy, cestičku - abych tak nějak dokreslila, jak na mě to místo působí. Proto tam ta fotka je - přišlo mi zajímavé, jak jsou vpředu jehličnany a vzadu listnáče :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Zatím tu operujuu pouze krátce, ale řekla bych, že se tu mám hezky. Některé věci jsou sice trochu nezvyk, ale svou krátkou zkušenost bych hodnotila kladně :) Po nějakém delším čase napíšu srovnávací článek :)

      Vymazat
  3. Moc krásné to tam je! Přeji Ti na novém blogu jen to nejlepší :)
    Také jsem se přestěhovala na Bloggera a nemohu si to tu vynachválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zatím se mi tu líbí, působí to na mě víc vyspěle a přizpůsobitelněji než na blog.cz... Takže bych řekla, že stěhování chybou nebylo :)

      Vymazat
  4. Daněk "líhnoucí se" z listí (proto je ho zatím jen polovina). 😊

    OdpovědětVymazat

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...