Co mám ráda?

1.4.18

Napadlo mě dneska odpoledne nad hrnkem kafe, že když už tu máme seznam mých domovů (tady) či míst, která chci navštívit (zde), mohla bych si tu vytvořit i jakousi sbírku věcí, které mám ráda a za pár let ji vytáhnout na světlo a porovnat, doplnit... Mohlo by to být zajímavé, co vy na to? :) Zjistit po nějaké době, jak se mi změnily preference či chutě... 




Tož zde je můj things-I-like list! Najde v něm něco, co máte také rádi? :)


  • dobrý kafe
  • mlíko
  • česnek
  • ryby
  • čokoládu
  • mango... moje erasmácká závislost
  • čerstvý ovocný džus
  • Pasteis de Nata (btw. recept je tady :))
  • řecký salát
  • moussaku
  • palačinky



  • cestování... objevování...
  • pěší výlety
  • lesy
  • hory
  • moře
  • Šumavu
  • Londýn
  • Krétu
  • Stockholm



  • knížky... nejlíp tlustý, kde je tak akorát popisných pasáží a ve kterých děj plyne příjemnou rychlostí
  • J. R. R. Tolkiena
  • pečení
  • spánek... takový můj velký koníček :D
  • focení... a nejlíp na cestách nebo v lese
  • editování fotek
  • plavání
  • posezení s kamarády u pivka či večeře
  • kolo

Jo, to jsem já :)

  • ježky
  • australské ovčáky
  • veverky
  • kočky
  • chameleony
  • tučňáky


  • bavlněný trička
  • černé šatičky z Merino vlny (muaaa...)
  • kostkovaté košile
  • barevné ponožky
  • kulichy s pořádnou bambulí
  • mikiny a svetry obecně
  • bouřky
  • slunečné dny
  • jarní večerní vzduch... voní, všimli jste si někdy? :)
  • podzimní barevný listí
  • vůni ohníčku
  • vizitky... mám jich vážně hodně a používám je jako záložky do knížek
  • BUJO (viz tenhle článek)
  • pocit, když si sundáte po celém dni pohorky
  • své dvě práce (fakultní a firemní) ...včetně kolegů :)
  • svou krosnu... hrozně ráda ji nosím :D
  • papírnictví... jak nemám ráda nakupování, tak zde bych mohla trávit dny a neomrzelo by mě to :D
  • knihkupectví... viz položka "papírnictví"
  • svíčky
  • pátky
  • OpenTTD... simulátor vlaků, jedna z mála her, co hraju

Ano, i tohle jsem já :D Přechod Nízkých Tater 2015 :)


Jaké oblíbenosti máte vy - třeba nějaké ne úplně obvyklé? :)


Užívejte jaro, přátelé :)
Vaše Jíťa

Mohlo by vás zaujmout...

6 komentářů

  1. Koukám, že některé věci máme společné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jóó, ježci jsou nejlepší! Ještě bych tam ale přidala lenochody a jednorožce :P Závidím ti, že ráda nosíš krosnu, mě ta moje nějak nesedí a bolí mě z ní záda, nějak nevím, co dělat, abych vybrala lepší. Taky mám ráda jen nákupy knih, nakupování oblečení mě hrozně stresuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost udělá utažení popruhů a správná pozice na zádech - abys ji neměla až někde na zadku, ale aby končila na bedrech... chce to si s ní pohrát, mně to taky zabralo, než jsem se to naučila.

      Mám Piguina (http://www.pinguincz.cz/cs/zbozi/explorer-75/p-51) a nemůžu si ho vynachválit. Jiný batoh od nich teda nemám, takže nemůžu posoudit, jestli jsou i ostatní kategorie dobré. Ale zvládla jsem s ním přejít 90km po Nízkých Tatrách (plně naložená, cca 20kg) a pocourat spoustu km po Vysokých Tatrách, Šumavě a Beskydech, a za celou tu dobu jsem neměla se zády problém. A to jsem člověk, kterého záda díky profesi dost často berou :D

      Vymazat
    2. Díky za typ! Já mám problém se svou hobití výškou 154cm :D Zkoušela jsem to už různě nastavovat a popotahovat, ale nic moc.

      Vymazat
  3. Skvělý článek!
    Mango jsem zatím nikdy nejedla, ale možná někdy vyzkouším. Mnohé věci, které máš ráda, sdílím též, i když pěší výlety to asi nebudou :-) (Dnes už ani ne kolové výlety, začínám nějak lenivět. Ale třeba focení a případné úpravy v programech, to ano! )
    Vidím podle předchozího komentáře, že jsi opravdu veliká turistka. V dobrém slova smyslu.
    Krásné fotky!
    A jestli jsi to ty, v té červené apartní čepici (moc se mi líbí, barva i vzor), kdo tě fotil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem to já, stejně jako na poslední fotce :) Fotil mě můj drahý na novoroční procházce v lese u Brna :) A ten červenej kulich mám moooc ráda :D

      Vymazat

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...